Na https://seo4.net poznasz unikatową ofertę kampanii SEO
Przedsiębiorstwa oraz właściciele witryn internetowych, którzy chcą wyświetlać się na pierwszych pozycjach w wynikach wyszukiwania, są w stanie to uzyskać na co najmniej trzy sposoby. Pierwszy, którego nie zalecamy, to podejmowanie starań na własną rękę. Nie mając rozeznania w tematyce SEO i nie monitorując regularnie komunikatów o zmianach w algorytmie Google, trudno działać prawidłowo i – najważniejsze – skutecznie. Kolejne podejście to zatrudnienie na etat specjalisty od SEO, niemniej jednak nie każda firma się na to decyduje z uwagi na budżet. Trzecia metoda to zatrudnienie agencji SEO. Wydatki zarezerwowane na takie działania można dostosować do możliwości finansowych zleceniodawcy. Zaletą zlecania działań agencji SEO jest to, że obok speców od SEO w pracują tam również osoby od content marketingu, kampanii Google Ads, programowania i grafiki służące merytorycznym wsparciem w tych sferach.
Agencja SEO – postaw na taką, która funkcjonuje na rynku od lat
Agencji SEO w Polsce jest bardzo wiele. Na co zwrócić uwagę podczas wyboru firmy, która zwiększy naszą widoczność w wynikach organicznych przeglądarek? Polecamy wybrać firmę, która istnieje na rynku od kilkunastu lat. Liczba firm SEO, ale również tych reklamowych oraz kreatywnych, z każdym rokiem rośnie, co nie zawsze idzie w parze z jakością usług. Wybierając firmę, która funkcjonuje od minimum dekady, można mieć pewność, że posiada ona znaczne doświadczenie i może w każdej chwili zaprezentować ciekawe portfolio swoich poprzednich klientów. Na stronach agencji SEO częstokroć obecny jest dział „Case study”. Zanim sygnuje się umowę powinno się zapoznać się ze studia takich przypadków, aby samemu wstępnie zobaczyć, jakich efektów można oczekiwać po danej agencji, a także to z jakimi branżami pracowała oraz jakie kwestie udało jej się rozwiązać. Dobra agencja SEO to taka, której działania są transparentne: zawiadamia o harmonogramie zadań na zbliżające się tygodnie, jak również przesyła raporty z przeprowadzonych działań i ich następstwa.
Druga zasadnicza kwestia to spersonalizowana oferta i dopasowanie zakresu prac do potrzeb działalności prowadzonej przez klienta agencji. Jeżeli agencja SEO na propozycję współpracy odpisuje w przeciągu 30 minut, a oferta sprawia wrażenie sztampowego szablonu, powinien to być sygnał ostrzegawczy. Po otrzymaniu pytania pracownik profesjonalnej agencji SEO powinien skontaktować się z potencjalnym klientem, by poprosić o pomocnicze informacje o firmie, potrzebne do opracowania dla niej całościowej oferty. Mamy tu na myśli dane, których nie da się wyszperać na własną rękę w sieci, jak np. informacja o prowadzonych do tej pory pracach SEO i o kluczowych dla klienta artykułach albo usługach, które chciałby wypromować.
Jaki system rozliczeń z firmą SEO wybrać?
Z nieufnością warto potraktować firmy SEO, które proponują umowę z zapłatą za wypracowany rezultat. W takim systemie opłata odbywa się wtedy, kiedy słowa kluczowe dotrą na uzgodnione w umowie pozycje w SERP (np. wejdą do pierwszej strony wyników czy też do Top3). To nadal często spotykany sposób rozliczeń, jednak niesie ze sobą wysokie zagrożenie – można wszak osiągnąć błyskawiczne rezultaty łamiąc standardy ustalone przez Google. Nieustannie modyfikowany algorytm też nie ułatwia spełnienia obietnic składnych zleceniodawcy, z tej przyczyny odpowiedzialna firma SEO nigdy nie gwarantuje uzyskania konkretnych efektów. Co do opłaty za działania firmy SEO, to sporadycznie jest ona stała – co do zasady w pierwszych miesiącach po zawarciu umowy potrzebne są wyższe nakłady finansowe, aby opracować skrupulatny audyt SEO, a w następnej kolejności zrealizować wszystkie wyliczone w nim zalecenia. W późniejszych miesiącach współpracy, jak witryna klienta jest już zoptymalizowana, koszty prac bywają dużo niższe.
Nasze dane kontaktowe:
SEO4.net Pozycjonowanie i Optymalizacja
ul. Grzegórzecka 78/8
31-559 Kraków
Tel.: 12 384 83 00
Mob.: + 48 600 21 20 61
E-mail:
[email protected]