Informatyka Reklama, promocja, marketing

Co zrobi Twojej stronie filtr od Google

Parę zdań o filtrach Google?

Filtry i bany Google to nic innego jak kary nakładane na webmasterów, którzy dopuszczają się łamania zasad sporządzonych przez Google. Podstawowy podział filtrów to filtry ręczne – nakładane przez pracowników Google i filtry algorytmiczne – nakładane przez algorytm. Jeśli w czasie pozycjonowania swojej strony nie stosujesz tzw. metod “black hat”, nie musisz obawiać się filtrów Google.

Filtr Google i co dalej?

Strony, na które zostały nałożone filtry i bany Google odnotowują znaczny spadek w wynikach wyszukiwania. Za najbardziej rażące przekroczenia Google może ukarać zupełnym usunięciem z wyników wyszukiwania. Z reguły spotykane są jednak filtry od Google, które uniemożliwiają osiągnięcie satysfakcjonujących pozycji w wyszukiwarce lub które sprawiają, że zawartość strony nie zostaje indeksowana. Czas trwania kary jest zależny od jej typu. Filtry ręczne nakładane są zazwyczaj na okres miesiąca, algorytmiczne do czasu aż roboty Google znów zajrzą na naszą stronę. Oczywiście warunkiem zdjęcia filtrów w każdym z wymienionych przypadków jest poprawienie strony zgodnie z zasadami wyznaczonymi przez Google.