Reklama, promocja, marketing Usługi Witryny internetowe

Google uczy, jak zatrudnić agencję SEO

Szczegółowe informacje o tym, jak wybrać agencję SEO. Przekonaj się!

Gdy prowadzisz swój biznes i uruchamiasz dla niego stronę www, zapewne po czasie myślisz nad tym, co zrobić, żeby była ona widoczna pierwszej stronie wyników wyszukiwania. Jasne jest wszak, iż współcześnie widoczność w sieci jest jednym z podłoży sukcesu, bo to właśnie tu gros klientów po raz pierwszy zetknie się z twoją ofertą. Jak więc znaleźć dobrą agencję SEO? Zalecamy skorzystać z podpowiedzi specjalistów, a najlepiej samego Google.

Jak wybrać solidną agencję SEO? Google przygotowało o tym kurs

Nie da się ukryć, iż cała branża usług SEO, a więc działań, których celem jest optymalizacja stron internetowych pod kątem wyszukiwarek, zaistniała i cały czas rozwija się praktycznie wyłącznie za sprawą wyszukiwarce Google. Pomimo istnienia innych alternatyw, jak np. DuckDuckGo, Baidu czy też Yahoo, w dalszym ciągu najistotniejsze są pozycje uzyskane w wyszukiwarce potentata z Mountain View. Każdy zatem, kto potrzebuje pozyskać widoczność w internecie, musi pracować na swoją pozycję w top 10 w Google. W przypadku usług, w których występuje mocna konkurencja, najczęściej nie jest to możliwe bez konsultacji ze specami z firmy SEO. Google zdecydowało się pomóc tym, dla których koncepcja optymalizacji stron jest nowością, i przygotowało krótki film o tym, jak rozpoznać solidną firmę SEO.

Cechy solidnej firmy SEO według Google

Pracownica Google z ponad dziesięcioletnim stażem w kolejnych punktach objaśnia, jak zatrudnić dobrą firmę SEO, wymieniając wśród kluczowych cech m.in.:

  • rozpoczęcie pozycjonowania i optymalizacji od dowiedzenia się, jak działa biznes klienta, jakie są cele jego przedsiębiorstwa oraz kto stanowi jego najmocniejszą konkurencję,
  • umiejętność oceny czasu oraz budżetu niezbędnego do wykonania zakładanych wdrożenia,
  • zagwarantowanie witrynie wsparcia technicznego oraz prowadzenie działań nad ulepszeniem jej użyteczności,
  • nieprzerwany monitoring stanu strony oraz okresową analizę jej statystyk,
  • zapewnienie witrynie opieki technicznej i prowadzenie działań nad zwiększeniem jej użyteczności,
  • dbałość o całościową widoczność strony www, a nie wyłącznie pozycjonowanie w wynikach wyszukiwania na pojedyncze frazy.

Pracownica firmy Google akcentuje też, iż rzetelna agencja SEO w żadnym razie nie obieca znakomitych rezultatów z dnia na dzień, bowiem optymalizacja strony www jest procedurą długotrwałym, w wielu przypadkach dającą dostrzegalne rezultaty na ogół po kilku miesiącach działań.