Kiedy prowadzi się firmę, obojętnie czy zajmujemy się produkcją, dystrybucją czy świadczeniem usług, działania marketingowe powinny stanowić ważny element budowania jej rozpoznawalności. Korporacje oraz większe przedsiębiorstwa mogą sobie pozwolić na stworzenie i opłacanie swoich oddziałów ds. marketingu, natomiast małe biznesy, które z rzadka przeprowadzają akcje promocyjne, przeważnie szukają pomocy u agencji reklamowych.
Agencja reklamowa – zespół profesjonalistów pomoże Ci w promocji
Agencja reklamowa to zespół kreatywnych specjalistów z wieloletnim doświadczeniem, mających wiele kwalifikacji z zakresu marketingu. Dzięki zatrudnieniu profesjonalistów świetnie orientujących się zarówno w sferze tradycyjnych mediów, kampanii reklamowych w sieci (animacje i filmy viralowe, kanały social media), jak i grafiki (również przygotowanie do druku), agencja marketingowa jest w stanie zagwarantować klientom całościową obsługę. Nowe marki mogą liczyć na opracowanie kompletnej identyfikacji wizualnej razem z księgą znaku i wzorami akcydensów (papier firmowy, koperty czy wizytówki), a te które posiadają już swoje logo mogą być pewne, iż zostanie ono poprawnie zastosowane na etapie projektowania materiałów reklamowych – stoisk targowych, ulotek, plakatów lub billboardów. Agencja marketingowa napisze również interesujące, unikalne artykuły na stronę www firmy, jak również zaplanuje strategię kontaktów z klientami za pośrednictwem najpopularniejszych mediów społecznościowych, jak np. Twitter, Instagram lub Facebook.
Do jakich firm kierowana jest oferta agencji reklamowej?
Oferta agencji reklamowej adresowana jest przede wszystkim do podmiotów, które nie dysponują swoim działem promocji. Nie oznacza to jednak, iż to jedyny model współpracy. Praca agencji często polega na udzieleniu wsparcia funkcjonującemu już w firmie zespołowi ds. promocji. Jeśli więc nie ma on wprawy w organizacji konferencji, targów lub spotkań z klientami, które na ogół wymagają drobiazgowego planowania, te obowiązki można zlecić zewnętrznej agencji reklamowej. Może ona też posłużyć za narzędzie pomagające w tworzeniu zżytej ze sobą i niezawodnej grupy pracowników – należy powierzyć jej opracowanie programu kursów czy też organizację imprezy integracyjnej. Na rynku funkcjonują dziesiątki agencji marketingowych, warto jednakże decydować się na współpracę z tymi, które dają dostęp do szerokiego zespołu doświadczonych ekspertów. Umożliwi to zlecenie wszelkich przedsięwzięć promocyjnych jednej agencjii dzięki temu łatwiejszą kontrolę nad spójnością kampanii i wizerunku firmy.
Nasze dane kontaktowe:
K-MYK Agencja kreatywna
al. Powstania Warszawskiego 15
31-539 Kraków
Mob.: + 48 733-378-564
E-mail:
[email protected]