raport danych pozafinansowych
Reklama, promocja, marketing

Raport danych pozafinansowych – standard, którego warto przestrzegać

Raporty danych pozafinansowych bywają coraz chętniej tworzone przez różne firmy. Na ich stworzenie najchętniej stawiają wiodące marki – publiczne kompanie lub światowe firmy, jednak docenia się je także w trochę pomniejszych przedsiębiorstwach. Najczęściej spotykanym rodzajem raportu danych pozafinansowych okazuje się CSR, czyli raport odpowiedzialności socjalnej. Z informacji, które są w nim zawarte można wyczytać przykładowo jak rozkładają się proporcje kobiet i mężczyzn w radach nadzorczych, jak istotna jest dla niej przyroda i w które kampanie społeczne się angażuje. Czemu zatem opłaca się przygotować raport danych pozafinansowych? O jakich rzeczach pamiętać podczas jego publikacji, aby dał spodziewane skutki?

Czemu opłaca się przygotować raport danych pozafinansowych

Na raport danych pozafinansowych dobrze zdecydować się w szczególności z uwagi na postrzeganie firmy. Publikując raport CSR tworzymy wizerunek firmy zaangażowanej, co wpływa zarówno na zwiększenie ilości kontrahentów, jak i brak problemów z otrzymaniem późniejszych kredytów. Raport danych pozafinansowych oprócz tego pozwala na stworzenie więzi z lokalnymi organizacjami oraz władzami, a to okazuje się bardzo istotne dla każdej marki – zarówno lokalnych przedsiębiorstw, jak i ogólnoświatowych holdingów.

Przystępny raport danych pozafinansowych

Stworzenie raportu danych pozafinansowych da oczekiwane efekty jedynie wówczas, gdy jego wyniki opublikujemy w atrakcyjnej dla innych formie. Dlatego po opracowaniu informacji, dobrze powierzyć złożenie raportu sprawdzonej firmie graficznej. Tym sposobem ewentualni klienci szybko wyszukają wszystkie dane, co w dużym stopniu rzutuje na ich opinie o marce. Nie zapominajmy również, że raport danych pozafinansowych będzie elementem strategii kształtowania image’u firmy – musi zatem nawiązywać do publikowanych przez nią materiałów reklamowych.

Nasze dane kontaktowe:
Pracownia Register
ul. Murarska 3c lok. 8
31-311 Kraków

Tel.: +48 12 265 85 50
Mob.: +48 503 342 656
E-mail: [email protected]