Reklama, promocja, marketing

Torby z nadrukiem reklamowym – pożyteczny gadżet

Przed markami, które planują promocję albo jadą na targi, nieraz stoi dylemat, jaki gadżet reklamowy zamówić. Powinien on wszak nie tylko przyciągnąć uwagę potencjalnych klientów, ale także stanowić dla nich pewną wartość, aby od czasu do czasu go używali i w ten sposób wytworzyli więź z marką. Takim produktem jest miedzy innymi torba z nadrukiem.

Podróżne oraz sportowe – warianty toreb z własnym nadrukiem

Sprawdzając ofertę drukarni zajmujących się nadrukami na gadżetach promocyjnych szybko dostrzeżemy, że pod frazą “torba” kryje się sporo produktów. Są to miedzy innymi torby na zakupy – bardzo przydatny i chyba najpopularniejszy gadżet promocyjny. Nadruk logo bądź nazwy eventu na bawełnianych, jutowych oraz płóciennych torbach na ramię zawsze wspaniale się prezentuje, a zarazem jest dostatecznie wytrzymały, aby przez długi czas zachować się na materiale. Następnym atutem tych toreb jest ich koszt. Zależnie od nakładu zamówienia oraz rodzaju torby, cena w większości wypadków zaczyna się od paru złotych za sztukę. Logotypy nanosi także na torbach na notebooka bądź torbach konferencyjnych i sportowych. Są to gadżety, które docenią m.in organizatorzy prestiżowych konferencji oraz pokazów. Naturalnie, koszt toreb tego typu i wykonania nadruku na nich jest wtedy znacznie wyższy – dochodzi do kilkudziesięciu złotych.

Nie tylko torby z logo?

Agencje prowadzące działania promocyjne zazwyczaj zlecają jednoczesne wykonanie wielu typów gadżetów. Winny zatem szukać hurtowni z gadżetami, która ma w ofercie jeszcze kilkanaście innych produktów promocyjnych do zadruku. Razem z torbami na ramię warto zdecydować się np. na nadruk na koszulkach, zagłówkach bądź pozostałych przydatnych produktach z tkaniny albo uzupełnić zamówienie o typowe gadżety reklamowe, jak ołówki, smycze i długopisy, które zawsze cieszą się popularnością wśród klientów.