Pawilony są pomocne w każdej firmie z branży handlowej. Stanowią dopełnienie sklepu stacjonarnego lub też mogą być nadrzędnym punktem sprzedaży. Wyjątkowo dobrze sprawdzają się w trakcie giełd i podobnych imprez, a ponadto, ze względu na szybki montaż i mobilność, stosuje się je np. do prowadzenia sprzedaży na sezonowych wyprzedażach lub w miejscowościach letniskowych. By pawilon handlowy dobrze pełnił swoje funkcje, powinien być właściwie dostosowany do potrzeb użytkownika. Na co więc zwracać uwagę przy jego wyborze?
Pawilony handlowe – jak wybrać?
W ofercie producentów znajdziemy rozmaite warianty przenośnych pawilonów handlowych. Każdy z nich zalicza się do jednej z dwóch grup – pawilonów ze sztywnymi ścianami oraz namiotowych. Te pierwsze wytwarzane są na przykład z płyty obornickiej bądź drewna. Charakteryzują się względnie szybkim montażem, jednak ich przenośność jest o wiele mniejsza aniżeli pawilonów namiotowych. Są także od nich o wiele droższe, przez co zalecane są raczej do punktów stacjonarnych. Ponadto, mogą pełnić funkcję portierni, kas biletowych bądź kiosków.
Pawilon handlowy – dlaczego warto go posiadać?
Jeśli pawilon handlowy ma być raz za razem przestawiany lub priorytetem jest dla nas cena, najlepszą opcją będzie pawilon namiot. Wbrew pozorom, tego typu konstrukcje odznaczają się sporą wytrzymałością, będąca rezultatem zastosowania do ich produkcji najwyższej klasy materiałów. Zarówno rury, z których wykonane są konstrukcje, jak i powłoki, są odporne na trudne warunki atmosferyczne oraz uszkodzenia mechaniczne. To powoduje, że namiotowy pawilon handlowy, o ile będzie prawidłowo konserwowany, posłuży wiele lat – również przy intensywnej eksploatacji.