Usługi Witryny internetowe

Audyt SEO – gruntowna analiza strony internetowej

Jeśli potrzebujesz zamówić audyt SEO Kraków, zajrzyj na seo4.net.

Zgodnie z internetowym wydaniem Słownika Języka Polskiego PWN audyt to ewaluacja spółki, przedsiębiorstwa lub firmy pod kątem licznych obszarów, m.in finansowych i organizacyjnych, jak również ocena możliwości dalszego rozwoju. Czym, biorąc powyższe pod uwagę, jest zatem audyt SEO? Jest to dokładna analiza strony www, sprawdzająca przeróżne jej aspekty, jak kod strony, strukturę nagłówków, prędkość wczytywania się witryny, metadane i wiele bardziej i mniej znaczących elementów. Nie licząc samego wykazania uchybień oraz błędów, w rzetelnym audycie SEO powinny być zamieszczone również wskazówki odnośnie rozwiązania wykrytych problemów.

Audyt SEO bada stronę www pod kątem użyteczności, zawartości strony, zgodności ze standardami W3C, jak również poprawności kodu. Prócz tego sprawdzane jest również, czy witryna jest przyjazna dla wyszukiwarek. Krótko mówiąc, audyt SEO zamawia się w agencji, aby wykazała ona wszystkie dysfunkcje strony oraz – co najistotniejsze – zaleciła rozwiązania, które pozwolą je naprawić.

Audyt SEO – dużo błędów może zauważyć jedynie człowiek

W internecie jest wiele narzędzi i stron, z wykorzystaniem których ekspresowo i bez opłat przeprowadza się audyt SEO strony internetowej. Zalety takiego rozwiązania? Cena oraz szybkość. Argumenty przeciw? Jest ich sporo. Darmowe narzędzia czy też wersje testowe z niewielką liczbą opcji, nie są doskonałe. Jeśli już wykażą pewne uchybienia na stronie, to zazwyczaj nie wszystkie. Wiele błędów (m.in. w kodzie) dostrzec można jedynie w trakcie analizy przeprowadzonej przez specjalistę w danym obszarze, a nie oprogramowanie.

Na audyt SEO realizowany przez agencję trzeba poczekać w większości wypadków od tygodnia do blisko 30 dni. Termin na przygotowanie analizy powinien zostać sprecyzowany w umowie podpisanej z firmą, która podjęła się jego wykonania. Audyt w wersji płatnej pozwoli wykryć wszystkie najważniejsze błędy kryjące się na stronie. Jeśli strona była uruchomiona na platformie pokroju Magento czy Shoper bądź na gotowym szablonie, to rzeczy do naprawienia może być mnóstwo. Kiedy strona powoli się ładuje, a na istotne dla klienta słowa kluczowe pojawia się daleko za pierwszą pięćdziesiątką wyników wyszukiwania, to też są to sygnały, iż zlecenie zewnętrznej firmie SEO audytu będzie świetnym rozwiązaniem.

SEO audyt – co wykaże, gdy będzie zrealizowany dobrze

Poprawnie zrealizowany audyt SEO może ujawnić mnóstwo wad strony, między innymi:

  • brak bądź niewłaściwa integracja z narzędziami Google (przykładowo Google Analytics),
  • przyczyny słabej widoczności witryny na frazy kluczowe,
  • rzeczywista liczba zaindeksowanych podstron,
  • problemy z dostępem do strony dla botów wyszukiwarek,
  • jakość kodu strony,
  • nieprawidłowości w hierarchii nagłówków,
  • niska jakość treści na stronie,
  • nieprzetłumaczone wersje językowe strony,
  • brak tytułów i opisów meta,
  • błędy w wersji mobilnej strony, np. nieprawidłowe wyświetlanie się jakiś obrazów,
  • brak czy też nieuzupełniona wizytówka Google Moja Firma,
  • niska prędkość ładowania się strony w wersji na komputer i na urządzenia mobilne

.

Nasze dane kontaktowe:
SEO4.net Pozycjonowanie i Optymalizacja
ul. Grzegórzecka 78/8
31-559 Kraków

Tel.: 12 384 83 00
Mob.: + 48 600 21 20 61
E-mail: [email protected]